Monday 7 January 2013

Sem 5 (HORROR)

Assalammualaikum, Hi reader! 

agak lama aku tak menaip. Truly is im soo busy. This semester make me like hell. Banyak dugaan yang harus ditempuh. Permulaan selepas cerita ramadhan lepas (bole click di sini). Im back with broken heart, and i try to make it better for me to bangkit dari hidup yang menjejas kan kesihatan aku. 

Nak di ikut kn cite, ktrg together again wlpun masih beku. Tapi yg penting beliau sentiasa ada. Semester ni mencabar buat aku. 

LOVE story? aku x kesa sgt. Tapi ni tentang SAHABAT. Sahabat ke? yup dulu beliau sahabat dan aku anggap kwn antara yang rapat dengan aku. Tapi hilang mendadak kpercayaan bila beliau sendiri merosakkannya dengan perangai SELFISH beliau. Bila di fikirkan balik, seorang sahabat yang menganggap dirinya sahabat tak kan mementingkan diri untuk kepentingan diri sehingga menjatuhkan sahabatnya sendiri.

Tahap kesabaran ada hadnya. Ingatlah, walau kita kaya, kita di atas suatu hari nanti bukan kita yang bergolek sendiri ke kuburan. Bila kadang kita terjatuh, orang disisi yang akan membantu. It up to her la. mungkin beliau ada ramai lagi sahabat.

Aku kecewa dengan beliau. Semoga suatu hari nanti beliau berubah. Bukan untuk aku. Tapi untuk mase depan beliau sendiri.

This is picture of all for the this semester memory:

















going to malacca (video making)







going bukit cerakah








kenduri kahwin lecturer diploma di Pahang En.Munir



No comments:

Post a Comment

Part 2 - Journey UMRAH (Madinah)

 Part 2 selingan dari part 1, tak banyak sy ambil gambar. Entah kenapa sy pun pelik bila balik Malaysia tak banyak tempat sy bergambar. Insy...