Tuesday 14 August 2012

Ramadhan memories

Assalammualaikum, hi reader. today story about..
Ramadhan yang penuh dengan dugaan buat aku. Sepatutnya bercuti sepanjang dua bln ni, tapi aku kne berpraktikal utk sem ni. Dengan redha aku teruskan juga di GALERI SENI JOHOR BAHRU.

ni ha galeri seni bekas umh tinggalan british

then, dlm bulan yang mulie ni jugak la aku bergado dengan bf. nicee. gado dan smpai ke penghujung...sobb~
tapi aku try my best utk baek pulihkan semule keadaan. agak mengalami tekanan udara sepanjg bekerja kat galeri ni yg sugul tanpa event dan pening kepala terpikir prob gado. hanye senyuman memberi semangat.

dan lastly bdn yg selame ni taff ni da x bole nk bertahan. aku masuk hospital.
ngeee, ta puase. rase bosan sgt kat hospital tu. ta bole charge nfon. tapi aku curik2 gak charge. haha.
aku duk kt hospital same ngn bestfren aku(die pon bole ugak masuk skali)

tekanan darah rendah, buat aku pitam gelap, muntah2

dan aku teringin nak mkn burger bakar yg tinggi2 tu..

haishhh... sedapnye mate memandangg..berat lagi tekak memikul



No comments:

Post a Comment

Part 2 - Journey UMRAH (Madinah)

 Part 2 selingan dari part 1, tak banyak sy ambil gambar. Entah kenapa sy pun pelik bila balik Malaysia tak banyak tempat sy bergambar. Insy...