Tuesday 11 August 2020

Rindu 😭

 Assalammualaikum,

Nak dekat sebulan abah pergi, bukan aku seorang yg kuat.. Ada masa sbnrnya aku menangis sendiri..Rindu, sejak kahwin aku x dekat dgn abah. Tp aku yg selalu dgr luahan abah dlu. Dah lama sgt sbnrnya.. Abah tak pernah pun nak tunjuk cara betul syg anak2..kita selalu nampak dia mcm tak ambil peduli dgn cara kg..tp sbnrnya dia yg paling peduli..

Seminggu terakhir aku kuat nak ckp abah jgn pergi..sbb abah kena tengok cucu2 abah..protect along lg..aku dpt cium abah & borak..tp tak semua yg kita borak sbb abah dah letih..

Kita marah sgt, tak bole nak terima lansung..terlampau benci kat semua yg jual produk2 overclaim..abah cuma nak sihat..tp korang tipu dia..

Aku benci aku tak blaja betul2, aku benci bila pikir aku tak byk duit utk support mak abah..sampai akhir pun abah mak jugak yg bg kami..yg bantu kami..kesian abah..

Along harap abah ditempatkan dikalangan orang beriman..abah tenang mudah kat sana..abah terpilih untuk ke syurga..Along syg abah..



No comments:

Post a Comment

Part 2 - Journey UMRAH (Madinah)

 Part 2 selingan dari part 1, tak banyak sy ambil gambar. Entah kenapa sy pun pelik bila balik Malaysia tak banyak tempat sy bergambar. Insy...