Sunday 29 December 2013

Feeling not good

Assalammualaikum..

Ya Allah, Seandainya telah Engkau catatkan dia akan mejadi teman menapaki hidup. Satukanlah hatinya dengan hatiku. Permudahkan hubungan ini Ya Rabb. Ceriakan lah hubungan ini.

starting yesterday continue today, why i feel sebak, something wrong because PMS or mmg ada yang tak kena. I just can pray for us terus. Tapi hati tak bole lari dari berfikir. 

Ya Allah, mungkin aku terleka sebentar dengan rasa bahagia yang Kau berikan ini, Dan dugaan yang berikan ini untuk mengingatkan ku padaMu. Apa pun yang terjadi, dan apa pun yang Kau Takdirkan kepadaku, aku mohon Kau tabahkan la hati ini, berikan aku kekuatan untuk terus berusaha. Jadikan aku lebih kuat darinya supaya aku boleh menceriakan hatinya. Berikan lah kesihatan yang baik kepadanya sentiasa bahagiakannya. :'(


No comments:

Post a Comment

Part 2 - Journey UMRAH (Madinah)

 Part 2 selingan dari part 1, tak banyak sy ambil gambar. Entah kenapa sy pun pelik bila balik Malaysia tak banyak tempat sy bergambar. Insy...