Friday 18 January 2013

BELIAU

Assalammualaikum, hi reader. today story is..

Em my sad moment. Dari awal perkenalan with him, aku x memikirkan nak together as now. Sbb kami baru je berkenalan. Bukan senang bagi seorg wanita nak bertukar2 kasih sedangkan aku baru meratap menangis kerana seseorg sblumnye. He know everything. I hope he can understand me. Yup pada mulanya perkenalan, kami semakin rapat dan akhirnya we decide to couple. Kami takde tarikh rasmi  utk aniversary. Tapi aku syg tarikh satu ni yg xkan pernah aku lupa (16 June 2011) kenape tarikh ni??? Sbb tarikh ni 1st time kami bertegur di fb sehingga la i got his fon no. That time birthday beliau, aku terpikir bukan ke lebih baik kalau aku wish him using fon. 

Yup, that time the best moment forever. Waktu permulaan aku knal die i tot he is gangster. With his pierce dan lepas tu kami mula berskype, die tunjukkn tindik baru di kening. Sampai la satu hari dia hantarkan makanan untuk aku, die bertukar no fon, kami first date di sunway. Die pakaikan rntai untuk aku. Bahagianya waktu tu. 

Dia dengar setiap cerita aku, dia lapkn air mata aku n he said "jgn menangis lagi, i xnk tgok u menangis,selagi I idup,i akan terus bahgiakan u..jgn pkirkan ati i" 

But, langit x semestinya selalu cantik. Kadang2 mengerikan. Tpi x sama dengan kisah kami, dilanda ribut taufan kerana kesilapan aku. Kerana kebodohan aku x memikirkan atinya lnsung. Dengan kekuatan yg masih ade aku bangkit aku tak putus asa, sbb beliau yg aku syg dr mula sehingga sekarang. Dan berbagai dugaan yg aku terpaksa lalui untuk mengambil hatinya kembali. Bertahan segalanya. Walau apa pun yg jd, aku x pernah putuskn utk berpisah. Sbb aku percaya dn aku tau dlm perhubugan ada pahit manisnya.

Doa sahaja yg dapat mengukuhkan dan membawa keberkatan.

p.s: Doakan kami semoga kekal selamanya.


No comments:

Post a Comment

Part 2 - Journey UMRAH (Madinah)

 Part 2 selingan dari part 1, tak banyak sy ambil gambar. Entah kenapa sy pun pelik bila balik Malaysia tak banyak tempat sy bergambar. Insy...