Tuesday, 7 July 2015

Kicking baby

Assalammualaikum..

Skrg baby da mula menendang. Sy expect baby ni kuat mkn hehe.. sbb bila sy puasa je senyap je dia.. bila berbuka aktif menendang..

Geli geleman rasa.. tp bila da kelua nti rindu sgt waktu dia ada dlm ni.. rasa dekat tiap hari. Waktu2 pengalaman mengandung ni mmg seronok sgt bila di pikirkan. Banyak mengidam benda yang senang nak dicari tapi kena bersabar sbb yg senang tu mahal pulak haha. pasroh je ler nak.. meleleh elio ang nak..

Waktu ni byk berckp dgn baby. Pastu pulak dia macam tau2 je mama dia panggil. Gerak2 kicking mcm dlm tu ada bola.. hehe..

Semoga Allah permudahkan proses ini. Dan semoga semuanya di pelihara. Skrg da stat buat check list. fuhh lg 3bln je nak.. Mama harap awk sihat je dlm ni.. mama ayah syg awk :)

No comments:

Post a Comment