Wednesday, 1 October 2014

Persiapan 😱

Assalammuaikum..

Lama rasa x menaip.. After saveral months, pheeww macam2 dugaan. Mcm2 ragam & kerenah. Okay only now I feel like sharing about my planning for my wedding. Terasa confuse sbb mcm2 yg terminat. Kelam kabut plus walaowehh byk yg cantik, byk yg mahal & murah. Dalam hal ni kita mesti lah jd pengguna yg bijak. Elegent but cheap.

So all know that most people, wedding dress nih is the essence of their wed. Tak mcm yg di impikan ler kalau baju perantin tu x lawo atau biasa je mcm hari2 selalu. Ye dakk.. That one of I fenin dok pikir.

Mak nak mcm ni.. Nak gaya ni..I want like this same as this artist woww! I want this design.. Ooo no no I want that one.. Haishhhhh... Sampei laa(ang ni nak kena maki ke byk nau pilihan)

Ok then.. Sampailah I jadi fade up nak pilih. Haha untill I decide alaaa mak.. Pakai je ler apa2. I didn't care. Janji wa selesa tak berlengas n somel je. I just wanted sah..nikah and eat alot. As long as my family happy that enough.

Miza collection is my butik choice. Berbaloi n bole tahan la design dia. Tapi try punya try lastly buat je yg baru jugak. Buat panas ketiyak je try.

My theme firstly nak kaler blue dark. Tp dah dok try2 decide ler emerald green orait gak. Please dont Changed anymore. For nikah maybe white and simple gojes. Den buat sehari je jimat kos. Toksa bazir. Duit pakai lpas kawen mana tau trus mengandung.. Hikhik

Now I need do it some design for kad and etc. Tq for reading next will be continue.. Hehe

No comments:

Post a Comment