Saturday 23 June 2012

DERIAN!

Assalammualaikum, hi reader. today story is about...



yeah durian! yesterday tonight, seperti biasak aku dok nunggu bf aku wcam. HEHE..
mlm tu aku mgadu kat beliau pasal one my fcuk fren actually housemate, da la ktrg aku n teha mmg teringin lame nak kan durian da tahap mengidam kalah wanita mngandung.hohoho! then c sengal fcuk fren tu bole plak msg teha (saye tgh mkn durian ni..kat umh). WT!! 
da r kecewe kn dengan dimsum! mintak dim sum dpt apam. bungok....

tapi rase cm huhhhh~ sbb beliau aka my boyfie kata dia nak lepak ngn mber die mlm tu. it ok la..:)

then tbe2 beliau call termengah2. tnye watpe? tgh bukak pintu? x clear sgt cz line kt sksyen 7 ni harem skit. Tbe2 beliau call lagi...

BF : cyg..kau tau x da sethn aku tgu kt lua ni..haha
AKU : erkk??? laa..
(sepntas kilat aku bukak pintu)
AKU : Bile kau kate kau nk dtg?
BF : alaa, xkan la aku ckp aku nk bli durian. Aku sket ati bile die msg mcm tu. yg trus aku bli. :)

hehe, i love u cyg. thank a lot. 

bile beliau kate tu musang king. lagi la terngange mulut aku. THANK A LOT my big head. :)

No comments:

Post a Comment

Part 2 - Journey UMRAH (Madinah)

 Part 2 selingan dari part 1, tak banyak sy ambil gambar. Entah kenapa sy pun pelik bila balik Malaysia tak banyak tempat sy bergambar. Insy...